Arriva klachtenformulier

Ik heb mijn persoonlijke chipkaart besteld maar nog niet binnen en wil van Purmerend naar Amsterdam. Op de site van Arriva staat dat je in de bus een Waterlandticket kunt kopen maar niet waar die precies geldig is. Voor meer informatie moet ik 0900-9292 bellen. Ik bel (vijf minuten, à 0,70 cent per minuut) en de medewerker kan het ook niet vinden. Hij leest voor wat ik al op de site heb gelezen. Dat is dus niet meer informatie helaas. Voor de chipknip valt Purmerend onder Regio Amsterdam terwijl wij geografisch onder regio Waterland vallen. Ik vind het niet duidelijk. Mijn suggestie: zet op uw site welke reisbestemmingen onder het Waterlandticket precies geldig zijn en laat mensen niet voor niets hoge telefoonkosten maken.

Automatisch bericht na verzenden op de website:
Bedankt voor uw reactie. Uiterlijk binnen 15 dagen krijgt u antwoord van één van onze medewerkers.

Reageer

Archief